Breakfast in America

Ja idag hade det inte varit helt fel med en riktig amerikansk frukost/brunch. Bakfyllehungern har slagit till med besked vilket gör att min mage skriker efter allt som är onyttigt. Jag ger dock inte efter så lätt så det fick bli den gamla vanliga havregrynsgröten som inledde min morgon. Dock i lyxig weekend edition eftersom jag hade hjortronsylt på. Okej, oväsentligheter...det jag egentligen skulle skriva var att jag inte ens hade tänkt tanken på att jag skulle kunna få någon som helst kritik, av något slag, i den här bloggen. Jag läser ungefär 15 olika bloggar och där förekommer det alltför ofta att folk skriver de mest vedervärdiga kommentarerna men det är väl ingenting som jag skulle råka ut för? Och det har jag inte gjort heller men jag insåg idag att det är roligt att få feedback när man skrivit något. Och lite läskigt. Det är nog därför det är så pirrigt varje tisdagmorgon när vi får tillbaka uppsatserna. Jag vill ha mer sånt, om ni vill! Och gärna önskemål också, som det från den hemliga Någon som tycker att jag ska lägga upp fler bilder i bloggen. Vilket är en bra idé eftersom bilder är otroligt underhållande. Synd bara att jag är så lat. Nu bjuder jag i alla fall på några finfina bilder från gårdagen, titta vad roligt vi kan ha en fredagkväll i Växjö!
(Och om det är någon som ser sig själv på en bild här och inte vill vara med, säg till så tar jag bort den igen)

                    


Kommentarer
Postat av: kajsa

vilka söta bilder! Haha!

2007-05-04 @ 19:44:32
URL: http://kajsapawrihktitt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0