If only tonight we could sleep

Jag har börjat drömma så fruktansvärt konstiga saker. Jag vet inte om det beror på att det börjar bli varmt och ljust i lägenheten så att jag sover oroligare eller om det är för att jag har sovit själv alldeles för länge. Inatt drömde jag att jag satt i överslafen i en våningssäng. Den övre delen av sängen satt inte fast i den undre så när jag började hoppa i den (vilket jag gjorde trots att Johan sa att jag inte fick) så ramlade den ner med mig i. Jag var på väg att kraschlanda med huvudet före i ett fönsterbräde men missade det med en millimeter och landade på en madrass istället. Tur för mig men Johan var jättearg. Vi var i Norrland för det var en massa snö ute. Sedan var jag helt plötsligt på en tjurfäktningsarena med min faster och mina kusiner. En tjur sprang omkirng och var helt galen men läktarna var tomma och det fanns ingen matador inom synhåll så vi fick springa för livet och gömma oss i trånga toalettbås tillsammans med en massa andra människor. Sen var det dags att vakna.

Dagen har spenderats i biblioteket, först med mp3:n och sedan med Malin och Johanna som sällskap. Sedan gav vi upp och gick ut i solen. Det var varmt och jag kände mig lite malplacerad eftersom jag var helt svartklädd och alla andra var iklädda badbyxor/bikini. Jaja. Sedan hem, diska, laga mat, ut på promenad med Malin och så hem igen för lite sista minuten-plugg inför tentan imorgon. Men nu får det räcka, det får gå som det går.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0