På smällen

Det går en amerikansk film på bio som heter "På smällen". Den handlar tydligen om en tjej som träffar en kille ute en blöt kväll, har sex med honom och blir gravid. Sedan måste hon fortsätta träffa killen, som är lite av en loser, för att barnet ska växa upp med sin pappa. Tror jag. Har läst nåt sånt i alla fall. Men jag undrar en sak! Nämns abort ens som ett alternativ i filmen? Är det någon som har sett den som kan berätta? Jag tror att den är rätt dålig och har inga planer på att se den på bio men jag är nyfiken på vad för moralkakor den bjuder på.
Haha, undrar om någon fick en smärre chock av rubriken och trodde att det var jag som var på smällen?!
Så är inte fallet, och det lär ju inte hända heller förrän om 8-10 år eller så. Lugn bara lugn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0