Solen i ögonen

Det är säkert varmt och skönt ute. Solen skiner utanför fönstret och jag kan se en liten ruta av den knallblå himlen också. Det är nu man borde ligga på en gräsmatta någonstans med en engångsgrill, lite folk och en bandspelare. Men icke. Jag får snällt sitta kvar inne i cementbunkern två timmar till innan jag kan åka hem. Och då är det säkert inte varmt längre så jag får nöja mig med en kopp te framför tv:n när jag tittar på finalen av Pussycat Dolls. Oh så spännande! Vem kommer att vinna?!

Kommentarer
Postat av: Sara

Shit, du och Johan lat verkligen som en lycklig liten familj :P Nej jag ska inte vara san. Mm jag vet.. Kommer definitivt se till att jag har idrott i skolan, sen kommer jag testa en del andra idrotter. Men jag ater mindre har an hemma och sedan sa ar maten som lagas i det har huset faktiskt inte fet.. Dom ater typ inte skrapmat och jag haller mig borta fran alla former av godis! Tror du att det haller da? Usch hoppas inte solen skiner for mycket. Sag ut som en vitt lakan brevid bror din innan jag akte :P

2007-07-12 @ 01:45:02
URL: http://satshel.blogg.se
Postat av: vera

Uhh låter jättejobbigt. Jag var ledig i 2 dagar nu (woho!) och det var inte kul att komma tillbaka till jobbet efter det...
Förresten, vi ska bli grannar igen nu i höst, jag och mats ska nog flytta till en sockerbit också! Nummer 15 blir det. Äntligen en stor lgh :)

2007-07-12 @ 12:03:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0