What's wrong with this picture?

Jag lägger upp för lite bilder i bloggen! Jag har fått det påpekat tidigare och jag vet ju själv att en bild säger mer än tusen ord så jag borde verkligen skärpa mig. Problemet är bara att när jag sitter vid datorn befinner jag mig på jobbet där jag inte har några bilder på datorn. När jag väl kommer hem har jag ingen lust att ens gå i närheten av en dator. Därav bristen på foton. Men snart är det helg och jag tänkte göra ett ryck och lägga upp en hel drös med bilder. Många från resan till Tyskland, några från tiden som gått sedan jag kom till Stockholm och någon från den lilla bildserie jag tog häromdagen när jag kände mig mer fåfäng än vanligt.
Den som väntar på nåt gott...

Kommentarer
Postat av: Sara

haha, ja det ar helt klockrent helt enkelt. Nu far ni val foda Andreas och Gustav pa kuppen. grattis liksom:P Vet du nar Erik kommer hem fran landet? Tjata lite pa honom da att skicka ett mail. Ja, skrapmaten har jag inte skymtat an och kommer inte rora:) valdigt intressant hur paverkad man blir har nere. Far se om det blir nan surfing... Det ar liksom ratt kallt. Som tidig var i Sverige. Inget badvader. Och jag maste hitta nan som vill lara mig.

2007-07-13 @ 02:24:48
URL: http://satshel.blogg.se
Postat av: vera

jaaa bilder! jag har inte fått mina tysklandsbilder än för jag känner mig också ganska lat efter jobbet...hm...men om du orkar göra en file av tysklandsbilder skulle jag gärna ta emot dom nån gång :) du behöver dock inte känna dig för pressad, det är ingen bråttom med dom :)

2007-07-13 @ 10:05:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0