Dienstag

Tisdag är veckans kanske tråkigaste dag. Måndagen är jobbig för att det är vardag igen men den brukar gå snabbt ändå. Onsdag är mitt i veckan och lill-lördag, torsdag är dagen innan fredag och fredag-söndag behöver nog ingen ytterligare förklaring. Men tisdag? Så meningslöst. Särskilt när man jobbar till 18.30. Tur att jag är bjuden på filmkväll/middag/fika hemma hos mina kära fru! Det är precis sånt man behöver på eftermiddagarna efter jobbet för att inte vardagen ska bli totalt tråkig och enbart innehållandes jobba-äta-sova. Därför har jag planerat en fika imorgon också, med Anni. Och på torsdag bär det förmodligen av till landet, om ingen kommer med något bättre förslag på när/var/hur man kan fira midsommar?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0