Wiiiie bidde?!

Jag har fått låna ett par läsglasögon av optikern för att se om det hjälper mot min dåliga syn på långt håll. Det fanns inte så många par att välja på och optikern valde de snyggaste hon kunde hitta. Då skulle jag vilja veta hur de andra paren ser ut för jag börjar skratta när jag ser mig själv i spegeln iförd glasögon. Jag ser ut som värsta nörden. Eller som Johan så snällt uttryckte det: "Oj, vad du ser intellektuell ut!". Inne hos optikern träffade jag en gammal klasskompis, Malin som jag gick i samma klass som hela låg-, mellan- och högstadiet! Har inte sett henne på år och dar så det var verkligen ett kärt återseende. Man kanske borde ha en sån där återträff för sin högstadieklass snart? Det skulle vara jättekul och ångestfyllt på samma gång. Det är bara att hoppas på att man inte är den mest misslyckade liksom.
Det skulle vara intressant att veta vilka som läser min lilla oansenliga blogg?! Kul att veta att jag har några trogna läsare i alla fall!

Kommentarer
Postat av: Elin

Hehe, välkommen till glasögonklubben! vi är många men unika ;)
Jag är iaf en trogen läsare. =)

2007-06-28 @ 15:45:07
Postat av: Helena

Heeej! Vad kul att du träffade malin! jag ska faktiskt träffa henne på tisdag å gå på astrid lindgren utställningen på kulturhuset! du är inte ledig då så vi kan ta en trippeldejt? ;)
kan du inte lägga upp en bild på dej här med läsglasögon så jag får se hur nördig du ser ut på en skala! ;) och jag är din trognaste läsare - så du vet!!!
kramar!

2007-06-29 @ 15:01:54
Postat av: kajsa

ja, jag var ju trogen läsare tills ni försvann till tyskland men nu ska jag ta igen det! =)

2007-07-04 @ 21:05:13
URL: http://kajsapawrihktitt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0