Good friday

Jag har intagit min nya favoritposition, halvliggande i sängen med datorn i knät och tv:n på tittvänligt avstånd. Det är fredag kväll och för ovanlighetens skull befinner jag mig inte på Stallarna med en öl i handen. Vilket antagligen vore ganska oklokt med tanke på penicillinkuren jag går på. Började dagen med att försöka vara hurtig och springa med Malin och Vera klockan nio. Det resulterade i yrsel och illamående efter typ en kvart. Jag kanske borde rapportera detta till de som skrivit bipacksedeln till läkemedlet. Fast det kan ju lika gärna ha berott på att jag inte hade mössa på mig och det var kallt ute vilket resulterade i nedkylt hvuud. Det kan också ha berott på att jag var hur trött som helst eller på det faktum att jag inte hade ätit frukost än. Den längtade jag efter när jag betade av resten av rundan runt sjön gåendes. Jag är antagligen en av de få människor som kan längta efter havregrynsgröt. Fortsatte dagen med att åka in till stan med de andra girlsen. Gjorde av med hela 15 kr på en sak som jag inte kan skriva vad det är för det är en överraskning. Tog mig även en titt på "Reanvänt" men för att hitta något fint där behöver man både mer tid och mer tålamod än vad jag hade idag. Åt lunch med Maria på Tufvan och njöt av solen en stund. Sedan var det tänkt att jag skulle gå hem och vara produktiv. Men jag har inte gjort något vettigt på hela dagen, förutom att diska och läsa DN varav det senare kanske kan anses allmänbildande i alla fall. Och nu sitter jag här med mina två dumburkar och lär väl knappast göra nåt vettigt av de resterande 45 minuterna av den här fredagen heller. Imorgon är det lördag. Då blir det skärpning!

Kommentarer
Postat av: kusin kara

jag kan också längta efter havregrynsgröt! måste vara ett släktdrag? det och att gilla Paris... Lycka till med uppsatsen!

2007-03-31 @ 21:21:08
URL: http://barakara.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0