Nattsvart

Första etappen av hårmodellandet avklarad och mitt hår är snudd på svart som natten. Det har inte varit så här mörkt sedan jag var 17 år och lekte rebell. Men jag gillar det! Jag vill alltid ha mörkt hår, särskilt som jag idag fick veta att min naturliga hårfärg är en blond nyans. Men det kanske bara var en finare benämning på råttfärgat? Hur som helst, imorgon är det klippning som gäller och jag längtar redan. Här går man som fattig student och önskar inget hellre än att få bli lite fin i håret så här lagom till den första vårsolen och så snubblar man över ett erbjudande om att få håret klippt och färgat för inga pengar alls. Hur bra är inte det? Undrar om det finns optiker som också behöver modeller?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0