Give it to me

Jag tittar inte i min brevlåda dagligen. Sedan min prenumeration på DN tog slut brukar det inte ligga något intressant där ändå. En hyresavi, en räkning eller någon halvtrist gratis studenttidning. Liksom min mormor har jag en "ingen reklam tack"-lapp på postfacket vilket minimerar mängden post ännu mer. Igår när jag faktiskt kollade låg det till min stora glädje en avi där! Min mamma har skickat något med posten. Jag misstänker starkt att det har med min namnsdag, som var i söndags, att göra. Normalt sett brukar hon glömma bort den så det ska bli spännande att se vad hon har fått för sig nu...Idag låg det något minst lika bra i brevlådan. Ett platt avlångt paket av brun kartong. Mina skivor! Woho! Nu slipper jag gnälla ett tag framöver! Fast Kajsa, din idé var jättebra, jag är på! Nu får Bloc Party och Miss Li flytta in i min skivhylla och stå där bredvid alla sångerskor med speciella röster, svensk synthpop, amerikansk rock och demoskivor av allsköns ännu-inte-upptäckta band.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0