Rainy day in London

Det regnar här i Växjö nu, ordningen är återställd med andra ord. Det känns som att man bara har gått och väntat på att fulvädret skulle komma tillbaka. Synd bara att det skulle inträffa just nu när det är Allkårsvecka och allt. Det är en vecka full med en massa aktiviteter och upptåg, som vinbrännboll, filmvisning, konserter, skumparty och grisfest. Jag har tänkt hålla mig ganska lugn, men imorgon ska jag se Miss Li till min stora glädje. Fruktansvärt bra musik av en jättefin tjej! Hoppas att jag slipper ha gummistövlar och paraply då.
Jag klippte min lugg igår. Jag har klippt i mitt eget hår tidigare med varierande resultat (dock aldrig som barn, jag missade den grejen helt), den här gången blev det rätt bra. Jag kan se igen! Nu behöver jag bara spolar för att kunna experimentera fram frisyren jag vill testa. Skulle håret vara svartare och luggen ännu lite kortare skulle det kunna bli något som liknar Bettie Page's snygga look. Såhär alltså:


  Jag kan ta kläderna och skorna också när jag ändå är i farten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0