Musikkrig igen!

Nu med grannen under. Min mest festglada granne verkar det som eftersom det är förfest och efterfest där var och varannan helg. De spelar musik på jättehög volym, det vibrerar i mitt golv. Jag lovar att jag inte hade klagat om de hade spelat bra musik. Men Spice Girls, Westlife och diverse skaka-rumpan och eurotechno är inte riktigt min grej. Jag har planerat att titta på film men det känns inte riktigt som att en andra världskriget-film kommer till sin fulla rätt med förfestmusik i bakgrunden. Så jag väntar på att grannen ska ta på sig sin allra finaste rutiga skjorta och bege sig till Stallarna tillsammans med sina rutiga vänner. Borde de inte gå snart?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0