Musikkrig?

Vad gör man när ens granne spelar 80-talsballader på högsta volym? Drar på lite indiepop, 70-talspunk eller electro på ännu högre volym? Jag har inget emot 80-talsmusik i stort, faktum är att jag mer än gärna dansar och festar till riktigt bra synthpopiga 80-talshits. Men ballader har aldrig varit min grej, det spelar nästan ingen roll vilken genre de tillhör. Värst är dock rockballader. Eller 80-talsballader. Kombinationen rockballader från 80-talet är en mardröm.

Uppdatering: Jag spelar pop på hög volym nu och klockan är snart elva på kvällen. Men det struntar jag i för mina grannar ovanpå stampar/hoppar i golvet så att mina glasburkar skallrar på hyllan. Hoppas jag stör grannarna lika mycket som de stör mig. För tillfället lyssnar jag på Shout Out Louds. Hörde en av deras låtar på radion i förrgår och fick fjärilar i magen så de får förgylla min kväll nu. Har väldigt många och gamla minnen till det här bandets musik. Mest bra minnen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0