Tentan från helvetet

...har jag precis skrivit. Känns det som. Men det beror nog mest på att jag har pluggat för lite, och kanske på fel sätt. Jag har efter 1 ½ års studier på högskolenivå fortfarande inte kommit fram till hur jag lär mig bäst. Bra där. Med lite tur klarar jag tentan och kursen i alla fall, jag svarade på alla frågor utom en. Och jag är väldigt bra på att svamla på om allt och ingenting. Vilket kan vara både positivt och negativt. Känns dumt bara att jag inte kan mer, för det är ju intressant det här egentligen.
Nu börjar i alla fall helgkänslan infinna sig så smått. För ovanlighetens skull blir det ingen tentafest. Min mamma, min ena lillebror och min finaste pojkvän kommer nämligen till Växjö om inte så många timmar. Det blir en lugn helg med andra ord. Kan vara rätt skönt det med. Och hälsosamt om inte annat. Nu måste jag börja städa så att jag kan upprätthålla skenet av att jag är en mycket ordningsam och renlig person. Hah!


Kommentarer
Postat av: Jannike

Känner igen det där, svårt att lista ut hur det stannar kvar i huvudet..

2007-10-05 @ 12:02:53
URL: http://jannikeuntitled.blogg.se
Postat av: Hanna

Du fixade det säkert, du är grym=)
Hoppas du har en trevlig helg och hälsa alla!
Puss puss

2007-10-06 @ 22:39:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0