Waking up with FFP

Jaha. Det var ju kul. Jag visste redan tidigare att det idag, 1:a september, är Pop Dakar i Stockholm. Årets musikhändelse nästan eftersom Popaganda har gått i graven. En hel dags minifestival vid Universitetet. Förra året missade jag hela grejen för att jag precis hade flyttat till Växjö. I år missar jag det igen eftersom jag ska på sittning ikväll och dessutom har en utbytesstudent att ta hand om. Vad jag inte visste förrän alldeles precis för 20 minuter sedan är att FIRST FLOOR POWER ska spela. First Floor Power! Mina husgudar, typ. Fan fan fan, jag önskar så att jag fick se dem live. Och nu har jag sumpat värsta chansen. Så jag får gå på sittning ikväll istället. Vilket iochförsig ska bli jätteroligt, det är inte det. Det är bara det att det hade varit så roligt att vara i Stockholm just precis den här helgen. Livet är orättvist. Jag ska spela FFP på högsta volym hela dagen som plåster på såren.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0