Aprilväder

För övrigt var det garanterat inte 20 grader ute när jag gick till skolan imorse. Det luriga med vädret i Växjö är att det nästan alltid regnar, och när det inte regnar så blåser det. Jag hade ingen sjal och frös när jag gick. I väskan låg solglasögonen jag trodde jag kunde få användning för. Men jag har knappt varit ute idag. Det går inte att plugga utomhus när man skriver på dator tyvärr (som svar på din kommentar Johanna). Jag och Vera tycker att det borde finnas en liten "elstation" utanför biblioteket så man kan koppla in datorn där. Och så skulle självklart det trådlösa nätverket fungera där också. Kanske hade statistikuppgiften blivit lite mer uthärdlig om man åt glass samtidigt som man skapade korstabeller och funderade över tau-c.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0