Vart tog min semester vägen?!

Nu sitter jag här igen, på jobbet. Efter tre veckors semester som gick alldeles för fort. Jag har turistat i Blekinge (mycket glass och museer med sjöfartstema), städat ur en lägenhet (jag har för mycket saker), festat en kväll i Stockholm (Trädgården är en köttmarknad för den som inte visste) och kopplat bort omvärlden totalt ute på landet (sol, bad, myggbett). Om jag någon gång ska skriva en bok ska jag ta med mig en liten bärbar dator och bosätta mig på bryggan där vi har båtplats. Jag kan inte tänka mig något mer avkopplande än sol, vågskvalp, ett dopp då och då och halvljummen saft i plastmugg. Kanske skulle inspirationen komma i samma mängd som bromsbetten. Det känns inte så spännande att i detalj skriva om vad jag har gjort på semestern, men nu är jag tillbaka. Jag lovar inte fler inlägg dock, än så länge har inspirationen kommit flygande.


Kommentarer
Postat av: Anonym

min semester började idag ;)

2008-07-30 @ 19:51:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0