Busy busy

Jag hinner inte skriva så mycket som jag skulle vilja. Har tusen saker som snurrar i mitt huvud och skulle förmodligen behöva skriva hundra blogginlägg om jag ville få struktur på allt. Det känns som jag har en lång lista med måsten som jag borde ta itu med, och det går alldeles för långsamt att bocka av dem. Jag vill ha ordning och reda. Nu! Men icke, jag ska läsa uppsatser inför opponering, packa ihop saker, planera en flytt, ringa samtal åt höger och vänster samt trettioelva andra saker jag inte kommer ihåg just nu. Jag skulle behöva en assistent eller en sekreterare eller nåt. En väldigt driftig person som kunde hjälpa mig lite i mitt kaos. Jag önskar att jag kunde säga att jag längtar efter att skolan tar slut för den här terminen, men det gör jag inte helt och hållet. Så fort jag tänker på att jag ska börja jobba igen på måndag får jag ont i magen av jobb-ångest. Och jag har inte ens någon bra anledning till varför jag inte sade upp mig redan förra sommaren. Ibland är jag så jävla klantig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0