Jaha?

Det där med att blogga oftare höll ju sådär halvbra. Men det händer inget särskilt intressant här och varken jag eller någon annan har förmodligen någon som helst behållning av att läsa detaljer om min utbildning. Imorse hade vi iochförsig prov på allt vi lärt oss. Det tog 3 timmar, var 100 frågor långt och vi fick ha allt utdelat material+anteckningar med oss. Jag hoppas på ett MVG. Jag måste ju leva upp till know-it-all-stämpeln som jag redan fått. 4 dagar med ett gäng helt främmande människor och vi har redan en vi-retas-med-varandra-på-kul-jargong i gruppen. Det är kul. Helgen fördrev jag med att titta på fotboll, baka hallonpaj, läsa böcker som var mina favoriter när jag var 12-13 (ett underskattat nöje) och köpa 4 par skor för det överkomliga priset 427 kr. Jag behöver inte ens skor.

På onsdag kommer bejbi hit och på torsdag bär det av ut till landet och midsommarfirande=jordgubbar, regn och berusade vuxna på en dansbana. Man ska hålla på traditionerna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0