Att vara glad och skräckslagen på samma gång...

...är tydligen ingen omöjlighet. Det var Sofia som satte fingret på känslan som jag har inför att vända upp och ner på mitt liv i höst. Att flytta till en helt ny stad, en helt ny värld med helt nya människor och börja i en helt ny skola med professorer som måste kallas för professorer och inget annat. Och vi ska läsa ämnen på ett språk som förvisso inte är nytt men som lär komplicera det här med att plugga politik och förvaltning avsevärt. Hilfe! Hur ska det här gå? Imorgon ska ansökningarna in och jag är fortfarande velig som jag vet inte vad. Är det någon annan som har lust att bestämma min framtid åt mig? Jag avstår mer än gärna från att ta såna här vuxna beslut, tack.

Kommentarer
Postat av: kusin karin

ska du flytta? vilket land? vilken stad? ärligt har jag inte orkat läsa tidigare poster för jag är LATAST i världen just nu... men du kanske kan svara ändå? hoppas allt är bra! kram

2008-03-27 @ 20:26:06
URL: http://barakara.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0