Berlin

Jag kanske ska nämna resan till Berlin också. Den var underbar. Veckan innan var slitsam eftersom vi satt i biblioteket mellan 8 och 18 vissa dagar och svettades framför laptopen för att lyckas pussla ihop allt. Och när vi hade genrep var grupp 1 helt vilsna. Och innan vi skulle ha presentationen, först av alla, trodde jag att jag skulle kräkas av nervositet. Sedan blev det måndag kväll och vi kunde fira att den värsta dagen var över. Tyvärr var hela resan över väldigt snabbt också. Tiden går så fort när man har roligt och skaffar 24 nya vänner på en vecka. Snyftstämningen var ett faktum när vi kramade alla hej då i torsdags morse och jag redan längtar redan tillbaka. Jag vet att många andra gör det också. Reunion om ett år, någon?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0