Diskutera mera!

Det är fredagkväll. Det är Allkårsvecka på Växjö universitet. Det är fredagsfestival med liveband (och inte bara demoband, det är Looptroop, Jonas Game och Petter, såna grejer) och öl. Vad gör jag? Jag är hemma och diskar och städar och handlar mat. Kul! Inte särskilt. Men ganska skönt. Särskilt eftersom det kan vara jobbigt att gå upp tidigt en lördag och släpa sig till bibblan för att skriva uppsats om man har varit ute och festat dagen innan. Så jag leker duktig flicka. Vad hände med mitt festival-jag?

Förresten är det väldigt intressant att det skapas politisk diskussion i min blogg, särskilt som jag inte har några som helst ambitioner att skriva en politisk blogg. Eller någon annan sorts blogg heller för den delen. Den här bloggen bygger helt och hållet på mina funderingar, undringar och irritationsmoment i vardagen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0