Kvällsunderhållning

Alltså, förstår ni hur intressant det är att bo tillsammans med människor som inte är ens familj/pojk-flickvän/kompis? Just nu sjunger den kinesiska tjejen för fullt i sitt rum. Hon sjunger med i någon käck poplåt för ibland hör man bara originalmusiken. Vet inte om det är på kinesiska eller engelska men jag tänker automatiskt på Idol. Alltså på de där första programmen när man får se castingen och alla som sjunger så bedrövligt. Jag kanske också borde göra nåt roligt, eller pinsamt, så att mina lägenhetspolare har något att berätta om mig också?

Kommentarer
Postat av: vera

ska bli intressant i münchen....



:)

2008-11-14 @ 16:12:11
Postat av: Johanna

haha! vad roligt. hoppas mina roomies i wien också håller på sådär =)

2008-11-14 @ 17:00:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0