Växjö here we come!

Klockan 08.55 imorgon bitti lyfter planet. Klockan 5 ungefär tänkte jag gå upp. Kanske borde sova nu men har dels en massa kvar att fixa med, och dels kan jag aldrig sova när jag ska resa någonstans för att jag är så exalterad. Lika exalterad som jag blir när jag får sitta vid fönstret på flygplanet. Undrar vad min mentala ålder är? Hur som helst, dagen har varit bra. Kanske för att det är fredag och vi är lediga på fredagar. Har fått en del gjort också. Det enda som inte är bra är att min praktikplats inte har skickat mitt intyg än. Vete fan hur jag ska lösa det. Men det tänker jag inte på just nu. Kommer kanske någon uppdatering nästa vecka, kanske inte. Kommer förmodligen att vara fullt upptagen med att njuta av Sverige (eller så kanske jag bli uttråkad direkt och saknar Berlin, vad vet jag). Har hört att det ska bli kallt. Härligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0