I should be sleeping like a log

Min teori om att jag skulle sova bättre när jag har avklarat något viktigt stämde. Jag somnade betydligt fortare igår och sov som ett barn tills klockan ringde. Då jag visserligen snoozade en halvtimme men det är en annan sak. Inatt kanske jag sover ännu bättre för idag har jag skickat iväg mitt förslag på uppsatsämne och fått ett "det låter väldigt intressant" som svar. Jag tackar och bockar. Jag hoppas att min blivande handledare tycker likadant. Jag hoppas också att min blivande handledare inte är samme sömnpiller till man som vi hade i kursen Internationella relationer förra hösten (skriver inga namn här för jag vet av erfarenhet att vissa lärare gillar att googla sig själva). Tydligen ska han vara bättre som handledare än som föreläsare men jag är inte så intresserad av att ta reda på om det stämmer. Idag har det varit 16-17 grader varmt och sol här. För ett par veckor sen hade jag mössa och vantar. Vad är det för fel på vädret?

Kommentarer
Postat av: Ingrid

Hade honom som handledare på B-uppsatsen. Blev helt blown away. Han var jättebra!

2008-09-28 @ 02:22:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0