Jag orkar inteee

Jag skulle kunna göra så mycket nytta nu. Tvätta, vika tvätt, börja packa (eftersom det förmodligen kommer att ta evigheter att klura ut vad som ska med och inte), skriva en inlämningsuppgift om c-uppsatsen (har dock inte kommit på det ultimata ämnet än, har bara någon vag idé), göra back-ups på alla mina bilder så att de inte försvinner ut i tomma intet om min dator skulle paja eller så eller börja laga mat. Istället sitter jag här vid datorn och har teven på samtidigt. Bra, verkligen bra!

Kommentarer
Postat av: kara

ha! jag vet hur du känner. det är så jag lever mitt liv, framför datorn med teven på. hjärntvätt på högnivå.

2008-09-15 @ 16:22:09
URL: http://barakara.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0