Nedräkningen är påbörjad

Inspirationen vill inte riktigt infinna sig, detta trots att jag i princip inte gör något alls på dagarna. Eller kanske just på grund av detta? Hur som helst är det mindre än 3 veckor kvar tills jag åker till Berlin. Jag har bokat min flygbiljett och landar på flygplatsen Tegel eftermiddagen den 29:e september. Sedan ska jag bo två nätter hos Malin och Tobi som är världens snällaste och låter mig sova i deras lägenhet så att jag slipper sova i en park eller så. Tack! Redan nästa vecka åker jag dock söderut, först till Växjö för att träffa lite folk där och sedan vidare till Karlshamn för att pussa Johan hej då. Kommer säkert att kännas väldigt underligt att bara lämna alla här i Sverige! Jag saknar ju redan att gå i samma klass som de här två galna tjejerna till exempel:



Nu får jag och Malin klara oss utan dem i Berlin. Och de får stå ut en termin utan oss i Växjö. Hur detta kommer att gå återstår att se...

För övrigt, om någon är intresserad av att läsa min ambitiösa utbytesstudent-blogg, utan partybilder och spännande detaljer om mitt liv, finns den här.

Kommentarer
Postat av: vera

fin bild :D det kommer inte vara lätt utan dig och malin kan jag säga! men som tur är har jag en "reserv-linnea" när det gäller vugi, går dit varje vecka med spanska utbytesstudenten som vi träffade i bibblan i våras :) nu måste jag bara övertala honom att plugga med mig varje dag....det kanske blir svårt.

2008-09-11 @ 15:06:02
Postat av: Johanna

Saknar dig och malin redan. det är inte alls lika kul att gå till föreläsningarna längre. Men som tur är kommer du ju snart och hälsar på! Hurra hurra!

2008-09-11 @ 17:41:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0