Växjö/Karlshamn

Den här veckan kommer det förmodligen att vara lite dött här. I måndags tog jag (och cirka nio pensionärer) bussen ner mot Småland. Jag har haft två heeelt galna dagar i Växjö och träffat helt underbara människor. Har Växjö alltid varit så roligt? Varför flyttar de allra roligaste utbytesstudenterna dit när jag flyttar därifrån? Lite dumt tycker jag. Men förhoppningsvis finns det lika många roliga, nya människor att lära känna i Berlin. Nu är jag i Karlshamn sedan igår och ska vara här ett par dagar. Hur säger man hej då till någon som man ska vara långt bort ifrån en längre tid och träffa allt för sällan? Går det? Jag vet inte. Jag vet bara att det kommer kännas för jävligt att åka härifrån.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0