Seg fredag

Idag har varit en seg dag. Vaknade inte förrän halv elva till att börja med och var därför inte i bibblan förrän halv ett. Var så trött igår att jag kunde ha somnat stående men kunde ändå inte somna, galet irriterande! Nu hoppas jag på att jag inte har kommit in i min onda sömncirkel igen. Jag är trött så det räcker ändå. I bibblan var jag drygt timmar och gick igenom lite böcker till uppsatsen. Var mest sugen på att gå hem och lägga mig i sängen och läsa min nya bok som jag inhandlade i Köln. Istället gick jag hem och fastnade vid datorn, som vanligt. Nu har jag i alla fall handlat och diskat och borde verkligen börja laga mat och göra mig i ordning om jag ska iväg på hej då-fest ikväll. Vilket jag ju hade tänkt. Jag laddar med lite fransk electro nu och hoppas på att den får mig på bättre och piggare humör! Lite rött läppstift och en ekologisk öl eller två på det så kanske den här kvällen blir riktigt fin!

Kommentarer
Postat av: Anna

sv: Klart vi ska ha snö! I massor! :)

2009-11-29 @ 16:24:11
URL: http://missupsidedown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0