Hur mycket otur kan man ha?

Precis när ögoninflammationen försvunnit så blir jag istället snorig och täppt. Mitt huvud känns som om det är fyllt med vadd idag. Har dessutom haft ett irriterande kliande i halsen hela dagen, som om ett ludd fastnat någonstans eller nåt. Förhoppningsvis blir jag inte sjuk igen utan vaknar frisk och pigg imorgon. Vi håller tummarna för det! För att liva upp tillvaron lite äter jag en middag bestående av ugnsrostade rotfrukter med fetaost och avocado till. Det är precis lika gott som det låter. Om jag bara fick äta en enda sak i resten av mitt liv är det väldigt troligt att jag skulle välja ugnsrostade rotfrukter, så gott är det. Särskilt palsternacka. Nummer två på listan skulle vara avocado tror jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0