Inlägg inställt pga sjukdom

Idag hade jag tänkt gå igenom alla semesterbilder och fixa ett snyggt inlägg här men jag är så vansinnigt förkyld att jag inte orkar. Kanske en dålig ursäkt men mitt huvud känns som vadd och näsan är helt täppt. Känns rätt ovärt att bli förkyld direkt efter semestern men jag överväger ändå att stanna hemma imorgon för att bli friskare och låta bli att smitta alla mina kollegor. Nu ska jag dricka en kopp ingefärste med honung, knapra halstabletter och missbruka nässpray lite till. Semesterbilderna kommer i nästa inlägg!

Kommentarer
Postat av: Vera

Krya på dig!

Tur att du blev sjuk nu och inte när du hade semester...!!

2011-08-18 @ 08:42:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0