Jullov

Det har varit rätt så dött här ett ganska långt tag nu. Jag skyller på att jag har haft fullt upp i skolan, och med annat också förstås. Förutom att förbereda grupparbeten, seminarier, plugga till tentor och skriva uppsatser (1 grupp-presentation, 1 seminarium, 2 inlämningar av uppsatser och 2 tentor har jag haft mellan den 12:e och 19:e december) har jag även gjort roliga saker som att ha min vän Hanna på besök, gå på potatisfest och äta julbord med min fina familj. Igår skrev jag i alla fall terminens sista tenta och lämnade in en litteraturuppsats så nu har jag officiellt jullov. Så fantastiskt skönt! Har väl egentligen inte haft en så ansträngande termin jämfört med vissa andra terminer jag har tragglat mig igenom, men ändå. Ska bli väldigt härligt att vara ledig några veckor och hinna med en massa sånt som man inte hinner med annars. Vill träffa massa vänner, gå på loppisrundor och ge mig på att bli vän med min symaskin. Men först ska jag fira jul! Hoppas på mycket snö, sovmorgnar, promenader, pusselläggande, TP-spelande, god mat såklart och en juklapp eller två.

Kommentarer
Postat av: helena

grattis till en avklarad hösttermin! det gjorde du bra! vet du om du kommer flytta till gbg? hur är planerna? du får gärna komma över hit nåndag och spatsera runt i röran. eller så tar vi en stärkande promenad runt långsjön! hursomhelst vill jag önska dej ett riktigt gott nytt år! många kramar

2011-12-31 @ 17:04:35
URL: http://komketchup.blogspot.com
Postat av: Linnea

Tack! Det känns skönt att vara klar! Nu ska jag läsa engelska II på SU i vår, och så skriver jag antagningsprovet för översättarprogrammet i maj :) Sen är det bara att hålla tummarna för att jag kommer in! Jag kommer gärna och tittar på ert hus och promenerar, har jullov just nu och ganska mycket ledig tid. Jobbar du som vanligt den här veckan eller är du ledig nånting? Gott nytt år till dig med, hoppas ni hade en mysig nyårsafton! Kramar

2012-01-02 @ 10:00:50
URL: http://neapop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0