Time is hard to kill since I met you

Jag har redan lagt upp det här klippet på Facebook idag men eftersom jag har lyssnat på låten säkert tio gånger under dagen så lägger jag upp den här så att fler kan hitta den. Ramlade över den av en slump på en annan blogg och fastnade direkt. Älskar texten, den peppiga musiken och sångerskans röst. Dessutom får videon mig att längta till vår och sommar, utomlands, ljusa nätter och annat som känns långt bort såhär i novemberkylan. Duon BOY består av två tjejer från Hamburg respektive Zürich och de släppte sitt debutalbum i september. Under hösten verkar de ha turnerat runt i hela Tyskland och lite till och tittar man på hemsidan ser varenda konsert ut att ha varit slutsåld. Hoppas de kommer till Sverige snart också!


Kommentarer
Postat av: Vera

Den är sa bra!



Jag tycker vi borde fortsätta (eller snarare börja..) med vart "Wir sind Hexen"- projekt och börja göra sadana här peppiga latar! Johan kan säkert hjälpa oss med inspelning ;)

2011-11-30 @ 10:03:56
Postat av: Linnea

Jaa, det måste vi! Synd att jag inte kan sjunga bara :p Jag får lära mig spela något instrument istället hehe! Kommer dock inte ihåg något av namnen på våra låtar..eller jo, en av dem, men det vågar jag inte skriva här!

2011-12-03 @ 12:50:53
URL: http://neapop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0