Back in business

Hurra! Jag har fått låna en dator medan min egen är på undersökning/reparation/rehab! Efter en vecka utan internet och tillgång till alla texter jag skrivit och alla bilder jag tagit sedan januari 2006 är jag tillbaka. På gott och ont. Jag har kontakt med omvärlden igen och kan till exempel göra betalningar via internetbanken vilket kan vara en fördel. Men å andra sidan kommer jag sitta alldeles för mycket vid datorn igen. Jag har fått sjukt mycket gjort utan en dator i lägenheten, vilket det blir ändring på nu. Kan man fixa så att det bara går att använda datorn vissa tidpunkter på dygnet? Jag skulle behöva lägga mindre tid på att läsa bloggar och mer tid på att plugga tror jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0