Fulheten

Jag har hittat en helt underbar hemsida, Fulheten. Det tar en stund att titta igenom alla bilder, men det är definitivt värt det! De är ritade av Nanna Johansson och så träffsäkra att jag undrar vad hon får allt ifrån. Varför har inte jag sådär mycket fantasi? Och varför kan jag inte rita och pyssla sådär? Nu låter det som att jag skriver det här på uppdrag av någon eller något, men det gör jag faktiskt inte. Jag tycker bara att fler borde få glädjas och förundras och kanske förskräckas av Fulheten.

Kommentarer
Postat av: helena

alltså! fulheten är det bästa jag sett på länge! fy fasen vad jag blir glad av hennes bilder! skulle vilja köpa teckningar böcker ja allt av henne!
så himla fulkul med det lilla penntrollet i magen på det där skellettet!
hahaha! tack för dagens absolut bästa tips!
kramar i mängder

2007-12-19 @ 17:31:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0