Girl power!

Just nu spelas Spice Girls "Wannabe" på P3. Och då är det Christer jag lyssnar på och inte typ Morgonpasset. Dagens mest otippade låt! Barndomsminnen! Hur många gånger har jag inte varit utklädd till Sporty spice eller Posh spice? Det var tider det. Om en halvtimme skulle jag vilja stå på Tufvanängen och lyssna på en helt annan sorts musik men det ser inte ut som att min önskning går i uppfyllelse. Alla är upptagna med annat (jag förstår er så jag är inte arg) och det känns mer än lovligt mobbat att stå där själv. Suck. Jag antar att jag borde se detta som ett tecken på att jag ska skriva min uppsats, diska eller göra något annat vettigt. Frågan är bara om jag orkar.

Kommentarer
Postat av: kajsa

förlåt.. =)

2007-05-12 @ 13:03:09
URL: http://kajsapawrihktitt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0