die Musik

Jag har för övrigt upptäckt Last fm's storhet ungefär fem år efter resten av befolkningen. Det kommer förmodligen att liva upp min vardag rätt mycket eftersom nästan alla mina skivor är hemma i Sverige och jag inte kan ladda ner musik (det är ju dessutom inte helt lagligt har jag hört). Bäst musik hittills har jag fått genom att skriva in "Shout Out Louds" som sökord. Då får man världens bästa blandning av precis sådan musik som jag gillar allra mest. Men i övrigt är det ingen bra dag idag och jag vill bara sova. Kanske i en vecka eller så.


Kommentarer
Postat av: Nils

Oj. Jag har inte heller kommit till Last FM. Det är så fantastiskt som det sägs alltså? Hur är Berlin i övrigt. Väntar med spänning på att komma dit, så jag kan bomba dig med frågor om vilka ställen som gäller. :)

2008-12-02 @ 23:35:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0