Gurkburk

Något mystiskt pågår i mitt hus. Om man går in genom den ena porten (den där det står två tjejer och röker 90% av tiden) så ligger det tre stycken ganska stora saltgurkor på marken i sällskap med en hög senapsfrön. Om man sedan går upp för trappan till min våning så står det en tom burk, som det har varit gurkor i, precis utanför glasdörren till min "korridor". Vad är grejen?! Vem tyckte att det var en bra idé att slänga ut sina sista saltgurkor genom fönstret med risk för att träffa någon stackars förbipasserande?! Tydligen är mina grannar mer omogna än vad jag kunde drömma om. Undrar vad de tänker hitta på för spännande ikväll. Jag menar, det är ju fredag och allt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0