Tiden går fort när man har roligt

Jaha, det var den helgen det. Och den enda lediga dagen vi hade mellan den avslutade kursen "Förvaltning och förvaltningspolitik" och den nya kursen "Demokratins utmaningar". Puh! Men det har varit en skön helg, trots tenta i lördags morse. Lika stora delar vin, trevligt sällskap, födelsedagspresenter, sovmorgon, långfrukost och kärlek är väl det enda man behöver egentligen. Toppar man det med en söndagspromenad runt sjön, lite tårta och en slö kväll i tv-soffan så är man nära perfektion. Idag började allvaret igen. Fast inte förrän klockan 13 så jag sov länge, åt frukost i sängen och tittade på "Vänner" på dvd. Sedan tryckte vi in oss 120 personer i en föreläsningssal i 4 timmar och blev rika på ny kunskap.
Ni som går samma kurs som jag måste ju erkänna att ni har saknat Hagevi?! Och att den nya läraren verkar omotiverat aggressiv och hetsig?! Men det ska nog gå bra det här. Om jag överhuvudtaget kan ta mig till föreläsningen imorgon. Jag och min otränade kropp har varit på ett muskel-pass så jag räknar med träningsvärk deluxe imorgon. Man kanske ska gå hemifrån 10 minuter tidigare så man hinner fram i tid?!

Kommentarer
Postat av: kajsa

cynisk och bitter tror jag på.. han är lite bitsk! =)

2008-01-22 @ 09:20:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0