So eine Scheisse!

Jag vill gråta. Fick precis veta att ansökningsformuläret för Erasmusstipendiet för vårterminens praktik ska vara inlämnat nu på lördag. I Växjö. Innehållandes mina betyg samt ett intyg från min praktikplats att de tar emot mig som praktikant. Synd att det är omöjligt för mig att fixa det tills på lördag. Fan fan fan. Jag kan ju inte göra en praktik och leva i München en termin utan pengar. Måste maila International Office typ NU och be på mina bara knän om lite dispens. Att allt ska vara så besvärligt jämt. Jag orkar inte.

Kommentarer
Postat av: vera

kan inte din praktikplats faxa antagningsbeskedet direkt till international office? jag kan ju hjälpa dig med, kan hämta ut ladok och ta det till international office för dig...!

2008-11-11 @ 13:38:44
Postat av: Johanna

Ja, jag kan också hjälpa dig. du kan ju maila din ansökan till mig så kan jag gå ner och posta den hos IO.

2008-11-11 @ 18:24:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0