VG-barn

Jag är så trött hela tiden och har så mycket att göra så det där Köln-inlägget får vänta lite. Till imorgon eller så. Men när det kommer så kommer det en bild eller två också! Trots att jag var dålig på att fotografera under resan. Idag fick jag veta att jag fick VG på grammatiktentan. Sweet! Hade blivit rätt arg på mig själv om jag fått ett lägre betyg, vilket nog beror på att jag tror att jag har något sorts rykte som grammatik-proffs att upprätthålla. Jaja. Detta glädjande besked firar jag med att ha muntlig tenta i tysk litteratur imorgon. Och sedan är det bara att ta tag i uppsatsen. Funderar på att ta lite helg däremellan dock men vi får se hur det blir med den saken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0