Lön för mödan

Glömde ju skriva att jag, efter att ha tvättat, städat, plockat och lagat mat faktiskt belönade mig med att beställa lite kläder på internet helt impulsivt. Eller impulsivt kanske inte är rätt ord eftersom jag har dreglat över de fina klänningarna ett antal gånger förut men eftersom dollarn är så billig nu (och det vore ju dumt att inte bränna några hundralappar då, eller hur?) passade jag på. Nu håller jag tummarna för att paketet inte försvinner någonstans mellan USA och Europa och att det inte fastnar i tullen. Igår fick jag i alla fall meddelandet "Good news! Your order is on its way! Order #667768 has shipped from our warehouse on November 07 2010" så det börjar ju bra. Sen är det bara att hoppas på att sakerna passar också, det här med att ta sina mått och omvandla allt till inches är ju en vetenskap i sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0