I brist på blogginspiration: en lista

Kan ju börja med att säga att jag verkligen har försökt få en bild på min nya, kortare frisyr men det går verkligen inte! Antingen är det sjukt svårt att fånga frisyrer på bild på ett vettigt sätt eller så är jag dålig på att fota. Mitt hår ser mer ut som en pälsmössa än en frisyr på bilderna jag har tagit. Har fullt upp med tentaplugg just nu så jag slänger in en lista här i brist på inspiration. Listan har jag knyckt av Maria.

BRUKAR DU KOMMA I TID:
Ja, faktiskt. Står hellre och väntar några minuter extra än kommer för sent. Får dåligt samvete om jag är 2 minuter sen...


HAR DU BRA KONDITION:
Nja, skulle nog inte säga det. Tränar inte så värst mycket just nu så den blir nog bara sämre och sämre dessutom.


NÄR BLEV DU FOTAD SENAST:
I helgen när jag var på 26-årskalas.


HUR KÄNNER DU DIG NU:
Lite uppgiven eftersom jag inte förstår hur jag ska hinna lära mig allt till tentan nästa vecka samtidigt som jag ska skriva en litteraturuppsats och massa annat. Lite omotiverad till att plugga ockå. Dålig kombination.


VANLIGASTE FÄRG PÅ DINA KLÄDER:
Definitivt svart. Men nu har jag precis köpt två färgglada halsdukar så jag ser lite roligare ut.


KAN DU LAGA MAT:
Ja, det tycker jag. I alla fall så att jag klarar mig i vardagen.


VAD PLUGGAR DU:
Engelska I på Stockholms universitet, fristående kurs.


BLIR DU BRA PÅ KORT:
Oftast, om jag inte gör konstiga grimaser eller så.


NÄR OCH VARFÖR GRÄT DU SENAST:
Kommer ärligt talat inte ihåg, så det måste ha varit ganska längesen.


VAR DET PINSAMT ATT SVARA PÅ DET:
Nej. Eller borde jag svara ja eftersom jag nu framstår som en känslokall människa som aldrig gråter?


HADE DU EN BRA KVÄLL IGÅR:
Lagade middag, åt middag, tittade på två avsnitt av "How I met your mother" och sedan pluggade jag. En helt vanlig kväll. Innan dess fick jag dock en goodiebag i skolan, köpte en kjol och fick ett paket med posten så eftermiddagen var nog bättre skulle jag säga.


DIN FAVORITDRYCK PÅ MORGONEN:
Sköljer ner vitamintabletten med ett glas vatten. Annars te (om det är kallt), kaffe (om jag går upp sent) eller juice (om det är helg).


ÄR DU NYTTIG:
Försöker vara nyttig i alla fall, typ bara äta godis på helger och så. Den här veckan har det dock gått sådär...


HAR DU NÅGONSIN HAFT NÅGOT JOBB:
Ja, flera stycken. Inget drömjobb än så länge dock.


ÄR DU BLYG:
Ja, det är jag, men det har blivit bättre och bättre med åren så nuförtiden är jag nästan normal.


VILKEN TID GICK DU UPP IDAG:
09:19 vilket INTE var meningen. Imorgon ska jag ställa klockan på 06:30 för att kompensera tänkte jag.


VILKET TV-SPEL SPELADE DU SENAST?
Spelar nästan aldrig tv-spel och äger bara ett så jag får säga det, "Little Big Planet".


VILKET TV-SPEL ÄR DITT FAVORITSPEL?
Tyckte att Crash Bandicoot-spelen var sjukt roliga när de kom, men de är säkert helt ute nuförtiden.


HUR MYCKET KRÄVS FÖR ATT DU SKA BLI FULL?
Brukar inte satsa på att bli full nuförtiden, men behöver dricka förvånansvärt lite för att känna av det, typ två glas vin. Kanske blir full på tre glas då?


HAR DU SPYTT OFFENTLIGT?
Ja. Det är även en av mina fobier, huuu.


JAG SOVER:
Oftast väldigt gott. På mage, med bara en enda, platt kudde och ett fluffigt täcke.


VAD SA DU SENAST?
"God natt" till Johan igår kväll. Sedan har jag säkert svurit åt något idag.


VAR DU PÅ FESTIVAL I SOMRAS?
Ja, jag var både på Way Out West och Popaganda. Två väldigt fina helger var det.


VEM RINGER DU NÄR DU ÄR ARG/LEDSEN?:
Johan eller mamma, beroende på vad det gäller.


VAD SKULLE DU BEHÖVA NU:
Lite motivation och disciplin skulle inte sitta fel! Eller en resa utomlands om man får drömma lite.


HAR DU SNYGGA SKOR:
Ja, jag hittade mina höstskor på rea i somras och är fortfarande nöjd med dem. Älskar skor som ser ut som herrskor.


VAD VAR DET FÖRSTA DU SA I MORSE:
Har inte pratat så mycket idag eftersom jag är ensam hemma, men tror att jag sa "men ååh" när jag såg att disktrasan hade ramlat ner och legat och badat i en kastrull hela natten (dagens i-landsproblem).


HAR DU SOVIT I DIN EGEN SÄNG INATT:
Ja.


HAR NÅGON ANNAN SOVIT I DIN SÄNG I NATT:
Ja, efter det är vår säng och inte min så har Johan också sovit i den.


HAR DU KÖRKORT:
Nej, kan du sluta tjata? Tack.


ÄR DU ENSAM NU:
Ja.


VAD SER DU FRAM EMOT MEST DENNA VECKA?:
Bra fråga, eftersom jag ska plugga hela helgen. Lördagsgodis kanske?


Kommentarer
Postat av: Johanna

Vad synd att det inte går så bra med att ta kort på ditt hår, för jag är jättenyfiken! Du får komma ner til Hjo och hälsa på så får jag se ;-). Kramar!!

2011-11-05 @ 17:28:14
Postat av: Linnea

Ja, jag vill ju komma och hälsa på ändå, inte bara för att visa mitt hår haha ;) Vi får försöka hitta något datum som passar, dock är jag ju ganska flexibel nu när jag pluggar. Kramar!

2011-11-08 @ 20:32:41
URL: http://neapop.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du får komma när du vill! Är alltid ledig på helgerna så bara att välja någon som passar dig :-).

2011-11-11 @ 20:54:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0