Dagens glädjeämne

Det här är ju kanske den bästa nyheten den här veckan! Anders och Måns både i tv- och radiokalendern! Fantastiskt! Synd bara att jag är utomlands och har en internetupkoppling som är så dålig att det inte ens går att titta på SVT Play. Får helt seriöst be någon där hemma spela in alla avsnitt. Det blir ingen riktig jul utan tv-kalendern. Har jag nämnt att jag på fullaste allvar funderar på att köpa en chokladkalender på närmsta mataffär? Hur ska jag annars överleva december utan adventsstjärna i fönstret, utan adventsljusstake och framförallt utan lussebullar. Va? Jag måste nog åka till IKEA ändå och inhandla svensk glögg och Annas pepparkakor. Och kanske ett pepparkakshus.

Kommentarer
Postat av: mamma

Men oj, vad du är långt fram i tiden!! Vi har ju inte kommit till mitten av november än, och "vi" brukar väl inte vara så planerande!? Trodde Anders & Måns skulle vara på TV den här veckan....Har du köpt julklapparna än?? Hihi - skojade!

Kram - vi ses närmare jul/mamma

2008-11-09 @ 22:31:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0