Åååh

Det kanske märks att jag har hemmakväll eftersom jag skriver det ena inlägget efter det andra här. Nu ringde Simon precis och sa att Jasper har svinont i huvudet och inte kan följa med på sista kvällen på Dry Guillotine och så frågade han om jag ville följa med istället. Jag sade nej. Jag måste, måste få sova. Och om jag följer med kommer jag komma hem klockan sex eller nåt igen, det vet jag ju. Och imorgon ska jag på loppmarknad klockan ett, och sedan träffa lärare+studenter från Växjö universitet på kvällen. Känner mig ändå så jävla dum för nu måste Simon antingen stanna hemma eller gå själv. Kanske inte så värt att gå själv. Fan också! Måste allt vara så krångligt jämt. Förlåt Simon! SIMON I'M SORRY.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0