Bildbevis

Tänkte att jag kanske skulle visa några bilder från mitt spännande liv som utbytesstudent. Har ännu inte hunnit fota en massa seriösa saker till min International Office-blogg (de har uttryckligen bett oss att inte ha en massa festbilder och bilder på kompisar på den) så det är mest bilder från våra äventyrliga kvällar ute på stan.

  I det här huset bor jag! I ingången näst längst till höger närmare bestämt

  Såhär ser mitt Wonheim (som består av 2 hus) ut på lite längre avstånd

  Kusin Karin, såhär ser den tyska Aldi-skylten ut!

  En liten del av vår Erasmusgrupp + Malins pojkvän och syster som också var med

  Elke, Jasper, jag, Johanna och Simon på S-bahn på väg in mot stan

Nu orkar jag inte visa fler bilder för tillfället eftersom mitt internet är så fruktansvärt segt. Fler kommer en annan gång!

Kommentarer
Postat av: kara

http://www.aldi.com.au/



så ser aus aldi ut :) tack för bilden!

2008-10-15 @ 16:58:26
URL: http://barakara.blogspot.com
Postat av: Hanna

Verkar som du har det bra =) Vi får ta och höras snart.

2008-10-16 @ 14:47:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0