Ett klokt beslut, eller ett tråkigt?

Eftersom jag efter 3 utekvällar i rad känner mig som en zombie, ser ut som en zombie och luktar som en zombie (rökförbudet på klubbar har inte nått Berlin på riktigt) har jag fattat det mogna beslutet att stanna hemma ikväll. Trist nog har jag bara en film på min dator och inte en enda skönlitterär bok i hyllan men jag ska nog överleva ändå. Det underliga är att jag känner mig som värsta tråkmånsen. Varför?! Den här veckan har jag kommit hem kl 2 måndag, kl 2 tisdag, kl 5 onsdag, kl 6 torsdag och kl 6 fredag. Jag har med andra ord en helt ovettig dygnsrytm och ligger back på sömn jag vet inte hur många timmar. Det borde med andra ord vara ganska acceptabelt att stanna hemma. Om man nu har tid med det i en stad som Berlin?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0