Söndagen den 5:e oktober

I söndags vaknade jag av att någon ringde på porttelefonen klockan halv tolv. Det kanske inte är tidigt men jag hade bara sovit i sex timmar och kände inte för att öppna eftersom jag visste att det inte var någon som sökte mig, och min flatmate var borta över helgen. Förmodligen var det hennes kompis (som även ringde på torsdag morgon klockan halv nio) eftersom hon kom tillbaka en timme senare och stannade i tio timmar. Jag försökte somna om men gav upp och gjorde egentligen ingenting förrän på kvällen då jag åkte till Hackescher Markt och drack kaffe med Elke, Malin, Simon samt Karolina+pojkvän. Lagom ansträngande aktivitet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0