Good days, bad days

Idag är en sådan där dag då jag helst av allt bara vill krypa ner under ett täcke och sova. Har sovit jättedåligt inatt, antagligen eftersom jag hade tenta imorse. Tentan vill jag inte ens prata om. Den var hemsk. Jag skrev lite skräp som jag knappt kommer ihåg men det gör detsamma. Efter tentan gick vi till tyskalektionen en sväng. Där fick jag i alla fall dagens glädjande besked - jag fick betyget 1.3 på tentan och på tyskkursen! Hurra! Sedan har vi varit och vinkat av Simon och Jasper vid tåget på Ostbahnhof, de är på väg hem till Belgien nu. Det känns helt galet att vår termin här är slut nu. Jag förstår inte hur så många månader kan gå så vansinnigt fort? När jag kom hem läste jag besiktningsprotokollet (det har varit någon här idag och kollat av rummet) och fick veta att jag måste måla lite på dörren. Eller bredvid dörren, är inte helt säker på vad som menas. Men det sög ju hur som helst. Som att lite vit färg skulle kunna göra det här rummet bättre dessutom. Haha! Ja, nu borde jag egentligen plugga till onsdagens två tentor. Några ska ut ikväll men jag kommer nog stanna hemma och roa mig med att läsa om förvaltning och politik. Och sooova.

Kommentarer
Postat av: maria

Haha, you found me! hoppas att några andra ovkså hittar till mig. jag tycker iaf mycket om att läsa din blogg. den är niiiice, puss fru

2009-02-11 @ 13:44:37
URL: http://mifen.blogg.se/
Postat av: Lee just Lee

ta en krita. de kanske inte märker något...?

2009-02-11 @ 14:12:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0