That 70's Show

Jag fick den första säsongen av That 70's Show på dvd i julklapp. Det kan ju vara en av de bästa serierna någonsin! Minns alla de dagar då jag har slutat tillräckligt tidigt på jobbet/i skolan för att hinna hem och se de två avsnitten i rad som 4:an har haft den goda smaken att visa. Nu har jag tänkt samla på mig alla säsonger så jag kan ha ett maraton någon gång. Och jag kanske inte behöver säga att jag är sjukt omotiverad att göra skolarbete idag, och sjukt sugen på att bara titta på 70-talsungdomar i Wisconsin istället.


Kommentarer
Postat av: kara

heja serie-maraton! absolut underbart. that 70's show är fantastisk. :)

2009-01-26 @ 10:04:13
URL: http://barakara.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0